Hoe heropen ik een ticket?
Het kan gebeuren dat een ticket is gesloten omdat wij de vraag hebben beantwoord of omdat wij bijvoorbeeld geen reactie meer hebben verkregen. Indien je wilt reageren op de ticket en hij heeft de status 'Gesloten' dan kun je deze ticket weer heropenen. Dit doe je eenvoudig door weer te reageren op de ticket.
Stap 1: log in in de klantenportal.
Stap 2: je bevindt je nu in het overzicht van jouw account. Klik op 'Helptickets' direct bovenaan de pagina van je dashbord of scroll naar beneden voor het direct opnenen van recente tickets.
Stap 3: je komt nu gelijk in het overzicht van de tickets die jij hebt aangemaakt. Van iedere aangemaakt ticket kun je nu de status zien.
Stap 4: klik op de ticket die je wilt heropenen.
Stap 5: links onder Ticketinformatie klik je op 'Antwoord'.
Stap 6: vul alle gevraagde gegevens in en klik op 'Opslaan'. Je ticket krijg nu de status 'Klanten antwoord' en zal weer heropend worden door ons.![]()