TERUG Artikelen
Je kunt facturen via verschillende betaalmethoden voldoen, bijvoorbeeld per i-Deal of PayPal....
Hoe kan ik een krediet toevoegen aan mijn account?Het is erg handig om een krediet toe te voegen aan je account. Zo hoef je niet meer losse...
Hoe kan ik een product opzeggen?Om een product op te zeggen dien je de volgende stappen te volgen.Stap 1: log in in de...
Hoe kan ik sms-notificaties in- en uitschakelen?Bij Terdis werken wij met sms-notificaties zodat je altijd op de hoogte wordt gesteld van...
Hoe pas ik mijn persoonsgegevens aan?Onder Mijn gegevens in de klantenportal kun je verschillende persoonsgegevens aanpassen. Stap 1:...
Hoe voeg ik contactpersonen en sub-accounts toe?Soms is het handig om contactpersonen toe te voegen aan je webhosting om hen toegang te verlenen...
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?Stap 1: log in in de klantenportal.Stap 2: klik op 'Wachtwoord wijzigen' onder Mijn account. Stap...
Hoe zet ik mijn dubbele authenticatie aan?De dubbele authenticatie voegt een extra beveiligingslaag toe bij het inloggen. Eenmaal ingesteld...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?Wachtwoord vergeten? Dit kunnen wij oplossen. Stap 1: ga naar de inlogomgeving van de...
Kan ik mijn facturen in een keer betalen?Wanneer je meerdere producten en pakketten afneemt is het soms gemakkelijk om alle facturen in...
Kan ik mijn pakket upgraden?Heb je een tekort aan opslag? Geen probleem, je kunt je pakket altijd upgraden zonder dat je...
Kan ik mijn pakket verbruik zien?Het is belangrijk om bij te houden hoeveel je al verbruikt hebt van je pakket. Afhankelijk...
Waar kan ik mijn facturen terug vinden?In de klantenportal kun je alle ontvangen facturen bekijken en waar nodig direct betalen. Stap 1:...
Waar vind ik een overzicht van mijn producten?Wil je een overzicht van al jouw pakketten en producten?Stap 1: log in in de klantenportal. Je...